Questy

Główne zadania:

Pomóż Brinkowi – po zbliżeniu się do kopalni i zobaczeniu sceny walki, Syl prosi ciebie abyś pomógł/pomogła jej kompanowi Brinkowi po tym jak rzucił się w pogoń do kopalni.

Lekarstwo na Zepsucie (A Cure for Corruption) – Syle prosi ciebie o odnalezienie Overseer’s Library. Wierzy, że znajduje się w niej odpowiedź na to jak odwrócić urok na Ember, który dotyka samego bohatera jak i mieszkańców Torchlight.

Estherian Remnants – musisz odnaleźć glif w zaginionym królestwie krasnoludów, aby to zrobić należy znaleźć trzy pomniejsze glify i przynieść je Syl.

Zadania Vesmana:

Błyszczący Ember (Gleaming Ember) – masz odnaleźć próbkę Błyszczącego Embru, znajduje się ona na pierwszym poziomie kopalni, po oddaniu jej Desman nagrodzi cię złotem, xp, sławą oraz przedmiotami.

Ember innego koloru – po powrocie z próbka błyszczącego Embru, Vesman zapyta się o możliwość zdobycia kolejnej próbki ale tym razem Deathlace Ember która znajduje się w Necropolis.

Świetlisty Ember – kolejna prośba o następną próbkę Ember, tym razem znajdziesz ją w Estherian Antechambers.

Pierwotne Groty (Primal Caverns) – zadanie polega na odnalezieniu groty „zagubionej w czasie” w nadziej na odnalezienie Pierwotnego Ember.

Zadania Trill:

Wojowniczy Varkaseer – Trill poprosi ciebie o odnalezienie bestii nazywanej Varkaseer, po zabiciu bard napisze balladę o bohaterze oraz nagrodzi go złotem, doświadczeniem, sławą oraz itemami.

Aby zdobyć chwałę (A Quest to Glory) – po raz kolejny przyjdzie ci zabić bestię tym razem znaną jako Kivilzan Truciciel, znajdziesz go w ostatnim piątym poziomie jego gniazda.

Aby zdobyć chwałę 2 (A Quest to Glory 2) – twoim zadaniem jest zabicie kolejnej bestii, rzeźnika Tha’Kan, który znajduje się na siódmym poziomi lochów pod Torchlight.

Zadania Hatcha:

Down the Hatch – Hatch chce abyś złupił miejsce, do którego przeniesie cię przywołany portal, dodatkowo masz przynieśc najcenniejsze skarby.

Through the Portal – Haich chce abyś odnalazł Młot Waylanda, który ma znajdować się w jednej z grot góry. Tak jak w przypadku pierwszego zadania przywoła portal dzięki któremu dostaniesz się do groty.

Pomóż Brinkowi – po zbliżeniu się do kopalni i zobaczeniu sceny walki, Syl prosi ciebie abyś pomógł/pomogła jej kompanowi Brinkowi po tym jak rzucił się w pogoń do kopalni.

Lekarstwo na Zepsucie(A Cure for Corruption) – Syle prosi ciebie o odnalezienie Overseer’s Library. Wierzy, że znajduje się w niej odpowiedź na to jak odwrócić urok na Ember, który dotyka samego bohatera jak i mieszkańców Torchlight.

Estherian Remnants – musisz odnaleźć glif w zaginionym królestwie krasnoludów, aby to zrobić należy znaleźć trzy pomniejsze glify i przynieść je Syl.

Zadania Vesmana:

Błyszczący Ember(Gleaming Ember) – masz odnaleźć próbkę Błyszczącego Embru, znajduje się ona na pierwszym poziomie kopalni, po oddaniu jej Desman nagrodzi cię złotem, xp, sławą oraz przedmiotami.

Ember innego koloru – po powrocie z próbka błyszczącego Embru, Vesman zapyta się o możliwość zdobycia kolejnej próbki ale tym razem Deathlace Ember która znajduje się w Necropolis.

Świetlisty Ember – kolejna prośba o następną próbkę Ember, tym razem znajdziesz ją w Estherian Antechambers.

Pierwotne Groty(Primal Caverns) – zadanie polega na odnalezieniu groty „zagubionej w czasie” w nadziej na odnalezienie Pierwotnego Ember.

Zadania Trill:

Wojowniczy Varkaseer – Trill poprosi ciebie o odnalezienie bestii nazywanej Varkaseer, po zabiciu bard napisze balladę o bohaterze oraz nagrodzi go złotem, doświadczeniem, sławą oraz itemami.

Aby zdobyć chwałę(A Quest to Glory) – po raz kolejny przyjdzie ci zabić bestię tym razem znaną jako Kivilzan Truciciel, znajdziesz go w ostatnim piątym poziomie jego gniazda.

Aby zdobyć chwałę 2(A Quest to Glory 2) – twoim zadaniem jest zabicie kolejnej bestii, rzeźnika Tha’Kan, który znajduje się na siódmym poziomi lochów pod Torchlight.

Zadania Hatcha:

Down the Hatch – Hatch chce abyś złupił miejsce, do którego przeniesie cię przywołany portal, dodatkowo masz przynieśc najcenniejsze skarby.

Through the Portal – Haich chce abyś odnalazł Młot Waylanda, który ma znajdować się w jednej z grot góry. Tak jak w przypadku pierwszego zadania przywoła portal dzięki któremu dostaniesz się do groty.